Monday 27 May 2013

Cuti Sekolah bermula..kenduri kahwin di sana sini..

Assalamualaikum semua..cuti sekolah bermula ..kenduri kahwin di sana sini, sebelum cerita ni basi baik ibu hupdate dulu..sabtu lepas ibu dan family sama-sama join bawa pengantin..kenduri adik ipar ibu di sebelah pihak pengantin perempuan di Sungai Petani..so pepagi lagi dah kejut dua orang anak dara ibu tu...kami anak beranak bertolak dari Nibong Tebal jer dan menunggu rombongan pengantin dari air itam kedah di Sungai Petani. Masa tengah tunggu pengantin banyak giler kereta bawa rombongan penganti jugak..yang ibu nampak ada 4 orang pengantin lelaki..hahaha,pelbagai warna baju pengantin.. Habis makeup ibu cair...tunggu lama la jugak..huhuhukk..
 Ibu ngan nica, tengah tunggu ayah amik duit..hahahahha...sila abaikan yer, kegebuanku ituewww..yang menjadi-jadi sekarang ni...macam mana tak gebu, perut asyik mintak diisi jer...
 Nica yang dah tak sabar nak makan..maybe dah lapar sangat sebab tunggu penganti lama..duduk jer kat round table tu..terus dia senduk nasi masuk dalam pinggan..hahaha ..cian anak ibu ni lapar.
 Atilia merangkap sepupu dan best friend forever aneesa..
 Buah hati ibu..Love u so much...
 Anna yang sangat manja dan sangat suka menyakat kakak..
 Mr.Sirpool berbaju melayu hijau muda, yang berbaju peach tu my kakak ipar ibu yang vogue dan maintain slim. Sanga la jeles dengan kekurusan my kakak ipar.
 Okey la jom tengok gambar pengantin pulak..tema penganti blue and pink..kiri kanan pengantin tu my mertua.
Gambar pengantin bersama mak ayah dan anak-anak buah..Ibu tak sempat nak snap gambar banyak-banyak..ini pon ibu cilok gambar dari Fb my kakak ipar.
 Ibu just lepak-lepak diluar sambil perhatikan anak-anak ibu makan gula-gula..Aneesa dan Anna bersama sepupu.
Harus la ada gambar beramai-ramaikan..walau pon muka ibu dilindung dengan toncang Anna, ibu tetap nak letak gambar ni..sebagai kenangan kan...sepatutnyer hari ini dah start cuti..tapi banyak surat yang nak di settel dahulu so kena la cancel cuti..dan tunda ke hari esok...okey happy holiday yea untuk semua...

No comments:

Post a Comment