Wednesday 10 April 2013

SWEET LIZAHANUM'S GIVEAWAY " Suka-suka nak bagi hadiah......"

Haiii..morning semua..bersiaran agak awal hari ni, pagi yang sangat cool..diri dah dah terasa macam berada di oversea..hihihikk..air cond tersangat la sejuk.Pepagi ni ibu biasa la lepas makan blog walking sekejap disebabkan tak banyak kerja menanti..Sapa-sapa yang dah lama atau teringin sangat nak dapat hadiah jom kita pakat-pakat join kat blog Lizahanum atau klik jer  http://lizahanum.blogspot.com/2013/04/my-big-giveaway.html. Lizahanum sangat la bermurah hati nak kasi hadiah kepada 4 orang yang berjaya menawan hati beliau. 

Syarat-syarat penyertaan buat entry bertajuk "SWEET LIZAHANUM'S GIVEAWAY" Suka-suka nak bagi hadiah....kemudian nyatakan hadiah mana yang paling ANDA suka kalau dapat SUPRISE HADIAH dari orang-orang tersayang ataupun secret admire dan anda juga perlu copy gambar dibawah dan link kan ke Blog Lizahanum atau klik saja Disini. Kemudian tuliskan HADIAH APA YANG PALING ANDA SUKA kalau ada yang bermurah hati nak bagi pada anda. Kalau ada gambar hadiah impian anda itu sertakan sekali. Anda juga Jangan Lupa linkkan penyertaan di ruangan komen. TARIKH TUTUP PENYERTAAN PADA 20 APRIL 2013..Jom-jom kita pakat-pakat join meriahkan Lizahanum.

Ibu ni tersangat la suka kalau ada orang yang sudi nak bagi hadiah, nak-nak pulak wat suprise sekali..Fuhhhh..terasa sangat la bahagia hidup ini. Buat masa sekarang ni hadiah yang paling ibu suka ialah perfume. Tak kira la brand apa pon, janji bau yang best. Motif sebenar inginkan perfume  disebabkan perfume ibu dah habis..huhuhukk..tunggu gaji lambat lagi nak beli..huhuhukkk...(ayat sedih lagi). Tapi kan... kalau  dapat perfume " Nina Ricci" lagi best...Perfume idamanku  (Harap-harap Mr. Sirpool baca la, mana tau kot-kot tergerak hati nak beli untuk ai). Bau ala-ala perfume Body Shop-Chymara..tapi lebih best dari itu..hihihikk. Bestnyer kalau ada yang sudi hadiahkan ini..



K lah Anda semua jangan lupa yer, join SWEET LIZAHUM'S GIVEAWAY" Suka-suka nak bagi hadiah...k bye..As salam..

2 comments: